Somemarkkinoinnin tehopäivä

25.1.2018
08:30 - 16:30
Clarion Hotel Airport, Vantaa

Somemarkkinoinnin tehopäivän aikana opit brändäämään itsesi yrittäjänä ja B2B-myyjänä. Koulutuksessa kuulet, miten nouset esiin oman alasi vaikuttajana ja saat yrityksesi uuteen menestykseen tehokkaan somemarkkinoinnin ja henkilöbrändäyksen avulla.

Aika: torstai 25. tammikuuta kello 8.30–16.30
Paikka: Clarion Hotel Helsinki Airport, Karhumäentie 5, Vantaa

Koulutus on täynnä. Suuren suosion vuoksi järjestämme kaksi uutta toteutusta:

Helsingissä perjantaina 16.2.2018 ja Tampereella tiistaina 13.3.2018

Päivä sisältää alustuksia, mutta myös runsaasti hands-on -tekemistä. Pienryhmäkeskustelujen ja kouluttajien sparrailujen kautta pääset rakentamaan omaa polkuasi asiantuntijavaikuttajaksi. Päivän tavoitteena on luoda suunnitelma oman henkilöbrändin rakentamiseen.

Koulutuksen sisältö:

Yrittäjän henkilöbrändi

  • Mistä aloittaa?
  • Miten vahvistan omaa brändiäni?
  • Case-esimerkit yrittäjien henkilöbrändeistä, jotka ovat triplanneet liikevaihtonsa

Myynnin muutos & Social Selling

  • Moderni myynti
  • Vaikuttaminen verkossa

Some-markkinoinnin mahdollisuudet

  • Videot oman asiantuntijuuden jakamisessa
  • Oman some-strategian tekeminen
  • Julkaisukalenterin rakentaminen

Ilmoittaudu jonoon tästä linkistä

Kouluttajat:

Laura Pääkkönen

Laura Pääkkönen, Queen of Social Selling, on ottanut missiokseen tuoda suomalaisen myyntityön analogiselta aikakaudelta sosiaaliseen ja digitaaliseen aikaan. Laura auttaa myyntitiimejä vahvistamaan omaan myyntiprosessiaan sosiaalisen myynnin keinoin, jotta asia ymmärretään elämäntapana, ei ohimenevänä projektina.

Maria Sillanpää

Maria Sillanpää on yrittäjä, kauppatieteiden maisteri, digitaalisen markkinoinnin ja myynnin ammattilainen sekä digitaalisen viestinnän opiskelija. Useamman vuoden kokemus yrittäjänä sekä yritysten verkkoliiketoiminnan kehittäjänä on tehnyt Mariasta vahvalla bisnes-ymmärryksellä varustetun digiosaajan.

Parhaillaan Maria tekee tutkimusta aiheesta "Yrittäjän henkilöbrändin rakentuminen sosiaalisessa mediassa ja henkilöbrändin vaikutukset yrityksen menestykseen".